Sotsiaalmeediareklaam

sotsiaalmeedia reklaam, Facebook reklaam, Instagram reklaam, facebook turundus, instagram turundus, sotsiaalmeedia turundus, sotsiaalmeedia haldus

Teenused

VÄIKEETTEVÕTE

Kohalik äri

al 245€ / Esimene kuu
  • – 337 klikki kodulehele
  • – 19 674 reklaami näitamist
  • – 3 uut klienti

See sisaldab reklaamide haldustasu: optimeerimist ja tulemuste kokkuvõtet kuu lõpus. Reklaamide eelarve jääb kokkuleppel kliendiga samaks (90€) või saab kokkuleppel kliendiga hinda tõsta või langetada.

VÄIKEETTEVÕTE

Üle Eesti

al 345€ / Esimene kuu

  • – 562 klikki kodulehele
  • – 32 789 reklaami näitamist
  • – 6 uut klienti

See sisaldab reklaamide haldustasu: optimeerimist ja tulemuste kokkuvõtet kuu lõpus. Reklaamide eelarve jääb kokkuleppel kliendiga samaks (155€) või saab kokkuleppel kliendiga hinda tõsta või langetada.

E-POOD

Üle Eesti

al 545€ / Esimene kuu

  • – 1125 klikki kodulehele
  • – 650630 reklaami näitamist
  • – 8-17 ostu

See sisaldab reklaamide haldustasu: optimeerimist,
tootepiltide ja vajadusel sõnumi vahetamist reklaamis ja tulemuste kokkuvõtet kuu lõpus. Reklaamide eelarve jääb
samaks (310€) või saab kokkuleppel kliendiga hinda tõsta või langetada.

Oluline teada

 

* Prognoosi aluseks on kogemuspõhine statistiline keskmine näitaja. Lõplik müügitulemus sõltub toote/teenuse iseloomust ja kodulehe või e-poe ülesehitusest. See võib olla nii kõrgem kui ka madalam tabelis toodust. Teenuse hind sisaldab vajalike parandusettepanekute soovitamist veebilehel. Oluline - reklaamitulemused paranevad jooksvalt iga kuuga. Reklaami eelarvet tõstes paranevad vastavalt ka tulemused

**Teenus on kuutasupõhine. Uute klientidega alustades lepime üldjuhul kokku vähemalt 3-kuulises testimisperioodis, edaspidi on teenuse periood vabalt valitav.

Soovitatavad lisateenused (ühekordne tasu)

Facebook Pixel on kood, mille saab lisada oma veebilehele. Pixel n-ö ühendab sinu kodulehe ja Facebook-i konto ning võimaldab teha järelturundusreklaami ja näha täpsemat statistikat, mille põhjal reklaame optimeerida. Eriti oluline e-poe puhul, kui on vaja näha, kas konkreetse toote müük tuli sotsiaalmeedia kaudu või kui on soov luua FB tootekataloogi. 100EUR

Järelturundusreklaamid hakkavad kodulehel, e-poes või Facebooki lehel käinud kliente n-ö jälitama ja mitmekordistavad müügitulemusi. Järelturundus võimaldab näidata spetsiifilise sisuga reklaami või pakkumisi ainult sellele sihtrühmale. See võimalus on kasutamata enam kui 90% Eesti ettevõtetel, nii et järelturunduse tegemine annab olulise konkurentsieelise. Oluline – lisandub reklaamtasu, mis järelturunduses võiks olla keskmiselt 2-5 EUR päev. 150 EUR

Küsi pakkumist

Klientide tagasiside

Meie peamine eesmärk oli rohkem nähtaval olla oma klientidele ja tuntust suurendada. Meeldis väga initsiatiivikus ja samal ajal meie ideedega kaasa minemine. Koostööst sündis ka üks edukas Facebook-i mängu idee, mis paistis eriti hästi töötavat koos samal ajal jooksvate reklaamidega. Kuu aja jooksul saime 2 väärtuslikku päringut, mida ei osanud sugugi oodata, sest tegeleme ainult äriklientidega ja see ei olnud reklaamide eesmärk. Reklaamid ületasid ootusi ja peab tõdema, et Facebook töötab, milles alguses julgesin kahelda!
facebook, sotsiaalmeedia reklaam, sotsiaalmeedia turundus
Ivo Tapner
OSC Transport
Olen väga rahul reklaami tulemusega. Saime ühe kuuga 3 uut klienti ja boonusena huvilise, kes tahtis meie firmasse tööle tulla. Olime positiivselt väga üllatunud ja jätkame teenusega.

Ei saa mainimata jätta, et see tulemus tuli päevaeelarvega, mis on võrdne ühe kohvitassi hinnaga. Kogu suhtlus on personaalne ja abivalmis, küsimata aidati ka kodulehel sisu paremaks muuta ja Facebook-i nimes vajalik muudatus teha. Soovitan siiralt.

Edasi plaanime katsetada ka spetsiifilisemaid reklaame ja kampaaniaid. Mul ei ole töö ja suure pere kõrvalt aega ise ideesid genereerida ja Facebook-i tundma õppida, seega on eriti meeldiv, et sain ettepanekuid ja mõtteid uuteks reklaamideks, mida võiks proovida.

facebook, sotsiaalmeedia reklaam, sotsiaalmeedia turundus
Sille Sutting
Kleenest Estonia OÜ
sotsiaalmeedia reklaam, Facebook reklaam, Instagram reklaam, facebook turundus, instagram turundus, sotsiaalmeedia turundus, sotsiaalmeedia haldus

20+ aastat kogemust

sotsiaalmeedia reklaam, Facebook reklaam, Instagram reklaam, facebook turundus, instagram turundus, sotsiaalmeedia turundus, sotsiaalmeedia haldus

Tööprotsess

Strateegia ja analüüs

Tutvun kliendi äri spetsiifikaga ja eesmärgiga, mida reklaamidelt oodatakse. Määratleme koos sihtrühma. 

Reklaammaterjali kogumine ja visuaalide ning teksti loomine

Klient saadab 3 fotot, mida saan kujunduses kasutada ning reklaamide teksti (näiteks firma tutvustus). Soovi korral otsin ise sobivad fotod ja loon visuaalid ning teksti. Klient vaatab tulemuse üle ja annab tagasisidet enne reklaamide aktiveerimist. 

Reklaamide seadistamine

Klient võimaldab ligipääsu oma Facebook reklaamikontole, selleks saadetakse põhjalik juhend. Kui olemasolevat kontot ei ole, loon selle ise.  

Tulemuste analüüs ja reklaamide optimeerimine

Tulemuste raport kord kuus iga perioodi lõpus. Saadan ülevaate kampaaniate toimivuse kohta - näitan, millised on parima toimivusega reklaamid (klikkide arv, CTR, reklaamide näitamiste arv ja kui pixel on seadistatud, siis ka konversioonid). Toon välja eelarvelise jaotuse eri reklaamgruppide vahel. 

Kampaaniate igakuine haldus ja optimeerimine: töötamise käigus selguvad kasumlikumad ning vähem kasumlikumad reklaamid ning seejärel saab eelarveid vastavalt, kas tõsta või langetada, suunata ja seadistada.

NB!

Uute klientidega alustades lepime üldjuhul kokku vähemalt 3-kuulises testimisperioodis. Selle aja jooksul teen kindlaks, kui edukalt on võimalik müüki genereerida. Esimene kuu kulub peamiselt kampaania ülesehitamisele, sihtgruppide määratlemisele ja andmete analüüsimisele. Vastavalt analüüsile tehakse pidevalt parandusi, et suurendada kampaania tõhusust. Lisaks ei ole võimalik teha retargeting-reklaame enne, kui on piisavalt veebilehe külastajaid, kellele neid kuvada. Selliste andmete kogumiseks kulub tavaliselt umbes 30 päeva.