20+ aastat kogemust
Tööprotsess
Strateegia ja analüüs
Tutvun kliendi äri spetsiifikaga ja eesmärgiga, mida reklaamidelt oodatakse. Määratleme koos sihtrühma.
Reklaammaterjali kogumine ja visuaalide ning teksti loomine
Klient saadab 3 fotot, mida saan kujunduses kasutada ning reklaamide teksti (näiteks firma tutvustus). Soovi korral otsin ise sobivad fotod ja loon visuaalid ning teksti. Klient vaatab tulemuse üle ja annab tagasisidet enne reklaamide aktiveerimist.
Reklaamide seadistamine
Klient võimaldab ligipääsu oma Facebook reklaamikontole, selleks saadetakse põhjalik juhend. Kui olemasolevat kontot ei ole, loon selle ise.
Tulemuste analüüs ja reklaamide optimeerimine
Tulemuste raport kord kuus iga perioodi lõpus. Saadan ülevaate kampaaniate toimivuse kohta - näitan, millised on parima toimivusega reklaamid (klikkide arv, CTR, reklaamide näitamiste arv ja kui pixel on seadistatud, siis ka konversioonid). Toon välja eelarvelise jaotuse eri reklaamgruppide vahel.
Kampaaniate igakuine haldus ja optimeerimine: töötamise käigus selguvad kasumlikumad ning vähem kasumlikumad reklaamid ning seejärel saab eelarveid vastavalt, kas tõsta või langetada, suunata ja seadistada.