Olen turundusvaldkonnas põneva teekonna läbinud ja töötanud üle 20 aasta erinevate ettevõtete ja tuntud brändidega.
Mul on kogemusi nii kindlustus- kui ka IT-sektoris.
Lisaks olen aidanud mitmeid riidebrände nende turundustegevustes.
Kuus aastat tegelesin oma ettevõttega jaekaubanduse valdkonnas ehteid maale tuues ja töötades üles Nomination Italy brändi Eestis. Üheks oma suurimaks saavutuseks sellel ajal pean eduka www.gd.ee e-poe loomist, mis tänaseks on läbinud uuenduskuuri.
Sellest kogemusest tekkis huvi sotsiaalmeedia reklaamide vastu. Märkasin, kui kiiresti ja kulutõhusalt need müüki suurendavad. Pean üheks oma tugevuseks seda, et firmadele sotsiaalmeedia reklaame planeerides, oskan läheneda strateegiale eeskätt äriomaniku silme läbi ja alles seejärel annan turundaja lihvi.
Minu kogemus on näidanud, et hästi koostatud Facebooki ja Instagrami reklaamid on üks kiiremaid ja kuluefektiivsemaid viise ettevõtte kasvu edendamiseks. Seetõttu soovin jagada oma teadmisi ja oskusi, et aidata väikeettevõtetel saavutada edu ja kasvada konkurentsitihedas ärimaailmas.
Sotsiaalmeedia reklaamidel on võrdselt oluline nii sisu kui ka visuaal. Kõik peab kokku sobima, et saavutada toimiv tulemus. Tartu Ülikoolis omandatud ajakirjanduse ja kommunikatsiooniharidus on kindlasti andnud tugeva põhja hea sisuloome, analüüsioskuse ja üldpildi nägemiseks.